Byty - Teplo - Služby

Hľadáte dôveryhodného partnera na výkon správy Vášho domu, rozhodli ste sa zmeniť správcu, stanete sa vlastníkom bytu alebo nebytového priestoru a potrebujete zabezpečiť správu Vášho domu ?

Kontaktujte nás Viac o nás

Stanovisko konateľa spoločnosti BYTES s.r.o. k odstávke dodávky tepla 3.2.2017 a 5.2.2017

Na úvod sa chcem ospravedlniť všetkým odberateľom tepla CTZ spoločnosti Bytes za čiastočné prerušenie dodávok tepla a TUV z dôvodu havárií na teplovodoch. Je našou maximálnou snahou zabezpečiť tepelnú pohodu pre našich odberateľov, čo sa nám podarilo aj v období extrémnych mrazov začiatkom roka, ktoré dosiahli dlhodobo až -25 ֯C.

  • Porucha na zastaralom teplovodnom potrubí pred mestským úradom v Detve bola lokalizovaná v pondelok 31.1.2017, kde sme okamžite začali s výkopovými prácami, odstraňovaním panelov z teplovodného kanálu a dočasným zastavením unikajúcej vody objímkami na potrubí. Zem bola premrznutá do hĺbky 70 cm. Vzhľadom na trasu teplovodu, ktorá zabezpečuje vykurovanie pre škôlku a základnú školu na ulici A. Bernoláka sme sa s ich riaditeľmi dohodli na odstávke a výmene častí starých, premokajúcich rúr na piatok 3.2.2017, pretože boli polročné prázdniny a aby nebol narušený chod školy a škôlky. Vyšli sme v ústrety našim deťom a ich zdraviu.
  • V nedeľu ráno 5.2.2017 o 7.30 hod bolo na dispečingu centrálnej kotolne CTZ diagnostikovaný masívny únik teplej vody z teplovodného systému. O 9.00 hod bol lokalizovaný únik vody na Štúrovej ulici v budove bývalej jedálne Spojenej školy. Pri zistení miesta úniku, v pivničných priestoroch, spolu zo zástupcom spojenej školy, štátnej polície a pracovníkom Bytesu bolo konštatované vlámanie do týchto priestorov neznámou osobou a manipuláciou s teplovodnými rúrami (pokusom o krádež železa). V pivničných častiach bývalej jedálne došlo k masívnemu úniku teplonosnej látky z centrálneho rozvodu, následkom čoho bolo potrebné dopustiť a zohriať takmer tretinu systému.

Ešte raz sa odberateľom ospravedlňujem za dočasné prerušenie dodávky tepla a teplej vody aj keď nie z titulu našej chyby. Ubezpečujem odberateľov , že takto vniknuté škody nikdy neznášajú odberatelia ani nie sú zahrnuté v cene tepla , ale ich znáša spoločnosť Bytes.

Riešením týchto havarijných situácií je nepochybne dokončenie rekonštrukcie starých teplovodov ,na projekte ktorých intenzívne pracujeme ,aby sme boli úspešný a získali dotáciu z pripravovanej výzvy Ministerstva životného prostredia.

Nedá mi na koniec nezareagovať na tzv. „petičný výbor“ , ktorý aj keď som minulý týždeň riešil havarijne stavy a pochovával môjho mladého brata, nemal žiadne zábrany a dôstojnosť zákerne a nepravdivo útočiť v médiách na moju osobu.

Ing. Ján Budáč
Konateľ spoločnosti


Zaradené pod Aktuality dňa 7. februára 2017 od Bytes s.r.o..

Nechaj odpoveď